پایگاه خبری بهگزین (ویژه لوازم خانگی و آشپزخانه)
دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها
سه شنبه 14 آذر 1396 :: نویسنده : بهگزین
امروزه یکی از عرصه های مهم در معرفی شرکت ها و بازاریابی محصولات آن ها،شرکت در نمایشگاه ها است.بنابراین همه ساله شرکت ها با هدف به حداکثر رساندن عملکرد خود در نمایشگاه ها شرکت می کنند.

به منظور کسب نتیجه مطلوب از سرمایه گذاری انجام گرفته برای حضور در نمایشگاه ها، نکاتی ریز ولی مهم باید مورد توجه قرار گیرد؛ در ادامه برخی از این موارد به صورت تیتر وار مطرح می شود:

  • شرکت در نمایشگاه چه میزان به اعتبار بخشی برند کمک کرد؟

  • چند دوست وشریک تجاری پیدا کردم ؟

  • چه تعداد قرارد و زمینه همکاری جدید برایم فراهم شد؟

  • سایر غرفه ها در اختیار چه کسانی بوده است؟ آیا باسایر شرکت کننده ها همتراز بوده ایم؟

  •  استقبال بازدید کنندگان چطور بوده است؟

  • چه روزها وچه ساعاتی نمایشگاه شلوغ تر بوده است؟

  •  چند درصد بازدید کنندگان جهت بازدید از غرفه ما حضور پیدا کرده بودند؟به عبارتی غرفه ما مورد توجه چند درصد عموم قرار گرفته است؟

  • غرفه هایی که بیشتر مورد توجه بازدیدکندگان قرار گرفته شده را شناسایی کرده و وجه تمایز آن را شناسایی کنیم.

  • فروش وسود مالی حاصله محاسبه گردد  و با میزان هزینه حضور در نمایشگاه مقایسه و تحلیل گردد.

  • نوشتن یاداشت، خاطره صوتی ویا مکتوب جهت تحلیل نکات بعد از اتمام نمایشگاه و کسب تجربه برای حضور پررنگ تر در نمایشگاه آتی مفید می باشد.

* اقتباس از کانال تلگرامی کتاب ۳ راه.




نوع مطلب : یادداشت، 
برچسب ها : نمایشگاه،
لینک های مرتبط : بهگزین،
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :