پایگاه خبری بهگزین (ویژه لوازم خانگی و آشپزخانه)
دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها
هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از ۲تا ۵ آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.بیش از ۴۰۰برند در این نمایشگاه شرکت کرده بودند.

با بازدید از این نمایشگاه ،سوالاتی  به شرح زیر مطرح می شود:

آیا حوزه صنعت لوازم خانگی ایران به این تعداد برند نیاز دارد؟

آیا این تعداد برند بازار کار لازم را دارند؟

در این نمایشگاه از چند محصول جدید رونمایی شد؟

آیا این شرکت های متعدد امکان هزینه بر روی تحقیقات و ارایه محصولات جدید را دارند و یا بیشتر محصولاتی که قبلا طراحی شده است را تولید می کنند؟

آیا اگر این شرکت ها با هم ادغام می شدند و  شرکت های بزرگتر و قوی تر  تشکیل می دادند ،موفق تر نبودند؟

به نظر می رسد یکی از مسایلی که تشکل های تولیدی از جمله انجمن صنایع لوازم خانگی و انجمن تولید کنندگان لوازم خانگی باید در خصوص آن تفکر، برنامه ریزی و پیگیری نمایند ادغام برند های مختلفی هست که امروزه در عرصه بازار لوازم خانگی کشور حضور دارند.

درصورت انجام  آن ما شاهد تشکیل برند های قوی هستیم که توانایی رقابت با کالا های خارجی و گسترش سهم بازار خود را دارا هستند.همچنین می توانند موضوع صادارت تولیدات خود به بازار های خارجی را نیز در دستور کار قرار دهند.

البته لازم است وزارت صنعت ،معدن و تجارت به عنوان سیاستگذار این حوزه مشوق هایی برای هدایت برندهای مختلف لوازم خانگی برای ادغام با هم را برنامه ریزی نماید تا رسیدن به این هدف مورد توجه بیشتری قرار گیرد.



*مهدی دولت یار_مدیرمسوؤل




نوع مطلب : یادداشت، 
برچسب ها : ادغام، تولید داخلی،
لینک های مرتبط : بهگزین،
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 
 
ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو