پایگاه خبری بهگزین (ویژه لوازم خانگی و آشپزخانه)
دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها
درباره وبلاگ


www.behgozeen.ir
اصالت این پایگاه خبری با مراجعه به
«سامانه جامع رسانه های کشور» به نشانی :
www.e-rasaneh.ir
قابل راستی آزمایی است.

مدیر وبلاگ : بهگزین
نویسندگان
نظرسنجی
آیا به یک پایگاه خبری ویژه لوازم خانگی نیاز هست؟





در حال حاضر اکثر شرکت های تولید لوازم خانگی و نمایندگان رسمی برند های خارجی برای خدمات پس از فروش خود شرکت هایی را تاسیس نموده و در قالب این شرکت ها نسبت به ساماندهی افراد دارای مهارت اقدام  و خدمات خود را ارائه می نمایند.

 روش سرویس دهی ایشان به این صورت است که مشتری برای درخواست سرویس با تلفن ارائه شده ارتباط برقرار می کند و اپراتور پس از دریافت مشخصات و تلفن تماس مشتری ،آنرا در اختیار یکی از واحد های خدمات پس از فروش نزدیک به مشتری قرار می دهد .سپس واحد خدمات پس از فروش با مشتری تماس می گیرد و هماهنگی لازم برای رفتن سرویس کار به محل مشتری انجام می پذیرد.

اما به نظر می رسد با رشد فنآوری های ارتباطات لازم است در روش ساماندهی و ارائه خدمات پس از فروش شرکت های تولید کننده و نمایندگان رسمی برند های خارجی تغییر بوجود آید.

درحا حاضر در حوزه حمل و نقل شهری شاهد این تحول در ارائه خدمات هستیم. همانطور که می دانیم از سال 1393 سرویس همسفری آنلاین در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. برای درخواست خودرو از طریق این اپلیکیشن، مسافران پس از مشخص نمودن مسیر سفر و مشاهده هزینه سفر، تقاضای سواری کرده و این اپلیکیشن به طور خودکار مسافرین را با نزدیکترین راننده مرتبط می‌سازد و موقعیت مسافر را به راننده می‌فرستد و راننده در صورت تمایل آن را تأیید می‌کند. همچنین مسافران نیز می‌توانند موقعیت رانندهٔ خود را مشاهده کنند. 

به نظر می رسد در حوزه خدمات پس ازفروش لوازم خانگی نیز شرکت های ارائه کننده خدمات پس از فروش لوازم خانگی باید اپلیکیشنی طراحی کنند تا مشتری درخواست خود را برای دریافت خدمت خاص خود ارسال کند و آماده ترین فرد برای ارائه خدمت ،حضور خود را برای ارائه خدمت اعلام نموده و پس از تایید ، نسبت به ارائه آن اقدام نماید.

در صورت ایجاد این اپلیکیشن در شرکت های خدمات پس از از فروش مزایایی مانند سرعت ارائه خدمت به مشتری، ثبت الکترونیکی و آنلاین خدمات ارائه شده،نظارت دقیقتر بر واحد های های خدمات پس از فروش،شفافیت مالی مسایل مربوط به خدمات پس از فروش و....را شاهد هستیم.

 امید است در آینده ای نزدیک شاهد این گونه سرویس دهی- که با سرعت و دقت بالای انجام می پذیرد- به مردم عزیزمان باشیم و بتوان رضایت ایشان را به خصوص نسبت به لوازم خانگی تولید داخل شاهد باشیم.  


*مهدی دولت یار- مدیر مسئول





نوع مطلب : یادداشت، 
برچسب ها : خدمات پس از فروش، اینترنت،
لینک های مرتبط : بهگزین،
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
5;وقات شرعیکد اوقات شرعی
ابزار تلگرام
کسب درآمد