پایگاه خبری بهگزین (ویژه لوازم خانگی و آشپزخانه)
دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها
درباره وبلاگ


www.behgozeen.ir
اصالت این پایگاه خبری با مراجعه به
«سامانه جامع رسانه های کشور» به نشانی :
www.e-rasaneh.ir
قابل راستی آزمایی است.

مدیر وبلاگ : بهگزین
نویسندگان
نظرسنجی
آیا به یک پایگاه خبری ویژه لوازم خانگی نیاز هست؟





جمعه 23 تیر 1396 :: نویسنده : بهگزین
برای ارایه خدمات پس از فروش لوازم خانگی در  فضای مجازی و استفاده از اینترنت چکار کنیم؟


به گزارش پایگاه خبری بهگزین به نقل از روزنامه فرصت امروز،استفاده از فضای اینترنت برای رشد و توسعه کسب کار بسیار مفید است. برای خدمات پس از فروش در حوزه لوازم خانگی می توان  با استفاده از بانک اطلاعات مشتریان آنها را در یک شبکه مجازی مانند تلگرام جمع کنید و آخرین اطلاعات و اخبار شرکت را به اطلاع آنها رسانید. 

طبعا استفاده از شبکه های مجازی می تواند سرعت کار را برای خدمات پس از فروش افزایش بدهد. همچنین می توان درباره محصول یا شیوه های نگهداری و تعمیر اولیه اطلاعات خوبی به مشتریان داد.

یکی دیگر از کارهایی که می توان انجام داد راه اندازی یک وب سایت خدمات پس از فروش برای شرکت است  تا در این وب سایت ضمن ارتباط با مشتریان بتوان خدمات حرفه ای در فرصت کوتاه به آنها ارایه نمود.

هر یک از مشتریان می توانند با وارد شدن در صفحات اختصاصی و گفت وگوی اینترنتی با کارشناسان مشکلات احتمالی کالا را برطرف کنند و در صورتی که از طریق گفت وگوی اینترنتی مشکل آنها رفع نشد، مشتریان می توانند با ارسال آدرس دقیق زمانی را برای حضور تعمیرکار در منزل یا محل کار رزرو کنند. 

البته بهتر است برای استفاده از فضای مجازی اعم از وب سایت یا شبکه های اجتماعی از یک متخصص حرفه ای استفاده نمودو کسانی را برای ارائه خدمات پس از فروش استخدام کرد که علاوه بر مهارت و دانش از اهمیت خدمات فروش و پس از فروش آگاه باشند. چرا که گاه کارمندی که اصول فنی را برای ارتباط اینترنتی می داند اما از اهمیت سرویس خدمات پس از فروش آگاه نیست با ارتباط غیر حرفه ای و ایجاد نارضایتی، می تواند خسارت های زیادی به شرکت وارد کند.

برای اینکه بتوان خدمات پس از فروش را به صورت اینترنتی پشتیبانی کنید باید از نیروهای کارآمد و توانا در حوزه بازار و اینترنت استفاده کرد تا بتوان در میان انبوه شرکت های تولید لوازم خانگی یک مزیت رقابتی ایجاد نمود

استفاده از فضای مجازی برای همه شرکت ها در همه مراحل خدمات فروش و پس از فروش ضروری است، اما مهم تر از همه استخدام نیروهای انسانی توانا و شیوه های ارائه این نوع از خدمات است.





نوع مطلب : یادداشت، 
برچسب ها : خدمات پس از فروش، فضای مجازی،
لینک های مرتبط : فرصت امروز،
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
5;وقات شرعیکد اوقات شرعی
ابزار تلگرام