پایگاه خبری بهگزین (ویژه لوازم خانگی و آشپزخانه)
دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها

دبیر کانون تولید‌کنندگان لوازم خانگی گفت: یکی از اقدامات لازم برای افزایش صادرات غیرنفتی، بازاریابی توسط وزارت امور خارجه و معرفی تولید‌کنندگان داخلی به کشورهای دیگر به ویژه کشورهای آسیایی است.

بیر کانون تولید‌کنندگان لوازم خانگی گفت: یکی از اقدامات لازم برای افزایش صادرات غیرنفتی، بازاریابی توسط وزارت امور خارجه و معرفی تولید‌کنندگان داخلی به کشورهای دیگر به ویژه کشورهای آسیایی است. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931028000814#sthash.j8wQaV1q.dpuf

به گزارش خبرنگار بهگزین به نقل از خبرگزاری فارس،اسماعیل بازارچی اظهار داشت: برای افزایش صادرات لوازم خانگی تولید داخل به پشتیبانی دولت نیاز داریم تا خلأهای موجود در این بخش برطرف شود.

وی توضیح داد: در حال حاضر کارخانه‌های لوازم خانگی در ایران از تکنولوژی مناسبی برای تولید برخوردار هستند که در صورت حمایت از این تولیدات، امکان صادرات صنایع لوازم خانگی بیشتر از گذشته فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت گاهی اوقات با تصمیم‌گیری‌های خود، موقعیت‌های موجود برای صادرات محصولات صنعتی را از بین می‌برد که کاهش تعرفه واردات لوازم خانگی از جمله این مسائل است.

بازارچی با تأکید بر لزوم هماهنگی دولت با تولید‌کنندگان داخلی در تصمیم‌گیری‌های صنعتی، گفت: در صورتی که تصمیم‌گیری‌ دولت از طریق مذاکره با تولید‌کنندگان داخلی صورت گیرد، بسیاری از مشکلات این بخش برطرف خواهد شد.

وی تشریفات زائد اداری، محدودیت نقدینگی و تحریم‌های داخلی را از جمله موانع موجود بر سر راه صادرات لوازم خانگی داخلی عنوان کرد و گفت: یکی از اقدامات لازم برای افزایش صادرات غیرنفتی، بازاریابی توسط وزارت امور خارجه و معرفی تولید‌کنندگان داخلی به کشورهای دیگر به ویژه کشورهای آسیایی است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در کنفرانس سران کشورهای اسلامی می‌توان بازدیدهایی از کارخانه‌های ایرانی را برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفت تا با صنایع داخلی بیشتر آشنا شوند و شرکت‌کنندگان در بازدید از کارخانه‌های تولید لوازم خانگی نیز حضور داشته باشند.

دبیر کانون تولید‌کنندگان لوازم خانگی با اشاره به جلسه اخیر تولید‌‌کنندگان لوازم خانگی با وزیر صنعت، گفت: در این جلسه، وزیر صنعت وعده‌هایی را برای حل مشکل تولید‌کنندگان داد اما دست‌هایی وجود دارد که نمی‌گذارند این وعده‌ها به نتیجه برسند.

بازارچی توضیح داد: در آن جلسه، نعمت‌زاده قول داد که برای ایجاد زمینه تبلیغات لوازم خانگی ایرانی با مسئولان صدا و سیما مذاکره کند و علاوه بر این، وی در نمایشگاه لوازم خانگی نیز مردم را به خرید لوازم خانگی داخلی تشویق کرد اما در مقابل، شهرداری با نصب بیلبوردهای تبلیغ لوازم خانگی خارجی مانع از گرایش مردم به سمت لوازم خانگی داخلی می‌شود.

وی تأکید کرد: اگر یک فرصت 2 ساله به تولید‌کنندگان داخلی لوازم خانگی داده شود، امکان رشد این صنعت فراهم می‌شود.

بازارچی از مسئولان دولتی خواست تا اجازه ندهند هر کالایی به کشور وارد شود و با این اقدام از صادرات لوازم خانگی داخلی حمایت کنند.

سماعیل بازارچی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: برای افزایش صادرات لوازم خانگی تولید داخل به پشتیبانی دولت نیاز داریم تا خلأهای موجود در این بخش برطرف شود.

وی توضیح داد: در حال حاضر کارخانه‌های لوازم خانگی در ایران از تکنولوژی مناسبی برای تولید برخوردار هستند که در صورت حمایت از این تولیدات، امکان صادرات صنایع لوازم خانگی بیشتر از گذشته فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت گاهی اوقات با تصمیم‌گیری‌های خود، موقعیت‌های موجود برای صادرات محصولات صنعتی را از بین می‌برد که کاهش تعرفه واردات لوازم خانگی از جمله این مسائل است.

بازارچی با تأکید بر لزوم هماهنگی دولت با تولید‌کنندگان داخلی در تصمیم‌گیری‌های صنعتی، گفت: در صورتی که تصمیم‌گیری‌ دولت از طریق مذاکره با تولید‌کنندگان داخلی صورت گیرد، بسیاری از مشکلات این بخش برطرف خواهد شد.

وی تشریفات زائد اداری، محدودیت نقدینگی و تحریم‌های داخلی را از جمله موانع موجود بر سر راه صادرات لوازم خانگی داخلی عنوان کرد و گفت: یکی از اقدامات لازم برای افزایش صادرات غیرنفتی، بازاریابی توسط وزارت امور خارجه و معرفی تولید‌کنندگان داخلی به کشورهای دیگر به ویژه کشورهای آسیایی است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در کنفرانس سران کشورهای اسلامی می‌توان بازدیدهایی از کارخانه‌های ایرانی را برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفت تا با صنایع داخلی بیشتر آشنا شوند و شرکت‌کنندگان در بازدید از کارخانه‌های تولید لوازم خانگی نیز حضور داشته باشند.

دبیر کانون تولید‌کنندگان لوازم خانگی با اشاره به جلسه اخیر تولید‌‌کنندگان لوازم خانگی با وزیر صنعت، گفت: در این جلسه، وزیر صنعت وعده‌هایی را برای حل مشکل تولید‌کنندگان داد اما دست‌هایی وجود دارد که نمی‌گذارند این وعده‌ها به نتیجه برسند.

بازارچی توضیح داد: در آن جلسه، نعمت‌زاده قول داد که برای ایجاد زمینه تبلیغات لوازم خانگی ایرانی با مسئولان صدا و سیما مذاکره کند و علاوه بر این، وی در نمایشگاه لوازم خانگی نیز مردم را به خرید لوازم خانگی داخلی تشویق کرد اما در مقابل، شهرداری با نصب بیل‌بوردهای تبلیغ لوازم خانگی خارجی مانع از گرایش مردم به سمت لوازم خانگی داخلی می‌شود.

وی تأکید کرد: اگر یک فرصت 2 ساله به تولید‌کنندگان داخلی لوازم خانگی داده شود، امکان رشد این صنعت فراهم می‌شود.

بازارچی از مسئولان دولتی خواست تا اجازه ندهند هر کالایی به کشور وارد شود و با این اقدام از صادرات لوازم خانگی داخلی حمایت کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931028000814#sthash.j8wQaV1q.dpuf

سماعیل بازارچی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: برای افزایش صادرات لوازم خانگی تولید داخل به پشتیبانی دولت نیاز داریم تا خلأهای موجود در این بخش برطرف شود.

وی توضیح داد: در حال حاضر کارخانه‌های لوازم خانگی در ایران از تکنولوژی مناسبی برای تولید برخوردار هستند که در صورت حمایت از این تولیدات، امکان صادرات صنایع لوازم خانگی بیشتر از گذشته فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت گاهی اوقات با تصمیم‌گیری‌های خود، موقعیت‌های موجود برای صادرات محصولات صنعتی را از بین می‌برد که کاهش تعرفه واردات لوازم خانگی از جمله این مسائل است.

بازارچی با تأکید بر لزوم هماهنگی دولت با تولید‌کنندگان داخلی در تصمیم‌گیری‌های صنعتی، گفت: در صورتی که تصمیم‌گیری‌ دولت از طریق مذاکره با تولید‌کنندگان داخلی صورت گیرد، بسیاری از مشکلات این بخش برطرف خواهد شد.

وی تشریفات زائد اداری، محدودیت نقدینگی و تحریم‌های داخلی را از جمله موانع موجود بر سر راه صادرات لوازم خانگی داخلی عنوان کرد و گفت: یکی از اقدامات لازم برای افزایش صادرات غیرنفتی، بازاریابی توسط وزارت امور خارجه و معرفی تولید‌کنندگان داخلی به کشورهای دیگر به ویژه کشورهای آسیایی است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در کنفرانس سران کشورهای اسلامی می‌توان بازدیدهایی از کارخانه‌های ایرانی را برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفت تا با صنایع داخلی بیشتر آشنا شوند و شرکت‌کنندگان در بازدید از کارخانه‌های تولید لوازم خانگی نیز حضور داشته باشند.

دبیر کانون تولید‌کنندگان لوازم خانگی با اشاره به جلسه اخیر تولید‌‌کنندگان لوازم خانگی با وزیر صنعت، گفت: در این جلسه، وزیر صنعت وعده‌هایی را برای حل مشکل تولید‌کنندگان داد اما دست‌هایی وجود دارد که نمی‌گذارند این وعده‌ها به نتیجه برسند.

بازارچی توضیح داد: در آن جلسه، نعمت‌زاده قول داد که برای ایجاد زمینه تبلیغات لوازم خانگی ایرانی با مسئولان صدا و سیما مذاکره کند و علاوه بر این، وی در نمایشگاه لوازم خانگی نیز مردم را به خرید لوازم خانگی داخلی تشویق کرد اما در مقابل، شهرداری با نصب بیل‌بوردهای تبلیغ لوازم خانگی خارجی مانع از گرایش مردم به سمت لوازم خانگی داخلی می‌شود.

وی تأکید کرد: اگر یک فرصت 2 ساله به تولید‌کنندگان داخلی لوازم خانگی داده شود، امکان رشد این صنعت فراهم می‌شود.

بازارچی از مسئولان دولتی خواست تا اجازه ندهند هر کالایی به کشور وارد شود و با این اقدام از صادرات لوازم خانگی داخلی حمایت کنند.





نوع مطلب : مصاحبه، 
برچسب ها : صادرات غیر نفتی، بازاریابی، لوازم خانگی داخلی،
لینک های مرتبط : فارس،
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :